הכרה ראשונית עם מערכת הפרסום של פייסבוק

הכנו בשבילכם מדריך קצר והיכרות ראשונית עם סוגי הקמפיינים של פייסבוק. תבינו מה המטרות שלכם, תקבעו יעדים, תהיו יצירתיים, כל השאר טכני.

הכרה ראשונית עם מערכת הפרסום של פייסבוק

מערכת ניהול המודעות של פייסבוק יכולה להראות מסובכת, אבל כשמבינים איך להסתכל עליה, היא פשוטה להפליא.

ידעתם שיש מערכת כזאת? רוב האנשים סבורים כי ניהול המודעות שלהם קורה מדף הפייסבוק הפרטי.

כתבו בגוגל – Facebook business manager ומיד תחוברו לאיזור ניהול העסק של פייסבוק בו תוכלו לפתוח חשבון מודעות חדש המחובר ישירות לדף הפייסבוק העסקי שלכם.

לאחר שתפתחו חשבון מודעות ע"י לחיצה על – Create יפתח לכם מדריך הקמפיינים לבחירת מטרת הקמפיין הראשון.

 

 

מודעות פייסבוק פועלות בצורה הטובה ביותר כאשר אתם מתמקדים במה שאתם רוצים להשיג!

סוגי הקמפיינים יעזרו לכם להבהיר את היעדים שלכם למסעות הפרסום והם הדבר הראשון אותו אתם בוחרים בתחילתו של כל קמפיין.

סוגי הקמפיינים הן המטרות שלכם. חשוב תמיד לזכור!

על סוגי הקמפיינים אתם צריכים להסתכל ככלי המטרות שלכם.

חשיפה, תנועה לאתר, מעורבות, צפייה בוידאו, שליחת הודעות, איסוף לידים והמרות.

בכל תהליך יצירת קמפיין, ראשית, יש להבין את המטרה או היעד שלכם,

אם לא תדעו בדיוק מה אתם רוצים להשיג, לא תגיעו ליעד.

צרו מוּדָעוּת וחשיפה רחבה של המותג שלכם ע"י יצירת קמפיין מוּדָעוּת ו"הגעה" – Reach.

  • ע"י יצירת קמפיין מוּדָעוּת – Brand awareness , פייסבוק יבחר להציג את התכנים שלכם לאנשים עם סבירות גבוהה יותר להתעניינות במותג שלכם.
  • ע"י יצירת קמפיין "הגעה" -Reach פייסבוק יציג את המודעות שלכם לכמה שיותר אנשים.
  • חשוב שתזכרו! בניגוד לגוגל, פייסבוק גובה מהמפרסמים תשלום עפ"י כמות החשיפה, ככל שתציקו יותר למשתמש, תשלמו יותר. לכן כדאי שקהל היעד שתגדירו ברמת קבוצת המודעות יהיה קהל רלוונטי למוצר, אליכם והסבירות שיתעניין תהיה גבוהה.

 

תגיעו לקהל היעד התואם את מטרותיכם ע"י יצירת קמפיין מעורבות ותנועה לאתר.

  • קמפיין מסוג "מעורבות" – Engagment 

יביא לכם את האנשים שסביר יותר שימשיכו לעקוב אחר דף הפייסבוק שלכם,

ויבצעו מעורבות בפוסט – תגובה, שיתוף ולייקים, שכולם אוהבים.

תוכלו גם לצור קמפיין לאירוע מסויים כמו השקת המוצר, מכירות חיסול, מבצעים

ועוד..

  • ע"י ידי יצירת קמפיין תנועה לאתר – "Traffic" 

פייסבוק יבחר את המשתמשים הרלוונטים ביותר עבורכם כשהסבירות שיקליקו על מודעה ויגיעו לאתר שלכם גבוהה יותר.

בקלות רבה תוכלו לגרום לאנשים לבצע מעורבות בוידאו שלכם ע"י יצירת קמפיין צפייה בוידאו

  • ע"י יצירת קמפיין לידים תוכלו לקבל הרשמות של מתעניינים ולגרום לאנשים להרשם בטופס לידים שתכינו מבעוד מועד ב"כלי הפרסום" בדף הפייסבוק שלכם.

שימו לב כי פייסבוק מכריח אתכם לשים לינק לדף "מדיניות פרטיות" באתר שלכם כך שאם עוד אין לכם 

מסמך מדיניות פרטיות חשוב שתצרו אחד כזה לפני יצירת קמפיין הלידים.

תוכלו למצוא הסבר מפורט ותבנית ליצירת מדיניות פרטיות בלינק: http://bit.ly/2JRo7id

  • קמפיין הודעות יגרום לפייסבוק להציג את המודעות שלכם לאנשים שהסבירות שישלחו לכם הודעה גבוהה יותר.

קבלו יותר המרות ע"י יצירת קמפיינים מסוג Conversion

בקמפיין המרות, תוכלו לבחון את מספר הפעמים בהם בוצעה פעולה ספציפית כגון רכישה או הוספה לעגלה, כפי שנרשמה על ידי הפיקסל.

הפיקסל של Facebook הוא כלי ניתוח המאפשר לך למדוד את היעילות של הפרסום שלך על ידי הבנת הפעולות שאנשים מבצעים באתר שלך. עליו נדבר בהמשך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *